در انتظار ولی اعظم: آیین انتظار در آیینه آیات، روایات و بیانات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب

  • ۲۰

معرفی کتاب

این مجموعه حاوی سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) درباره وجود مطهر امام زمان (عج) می باشد. این اثر در شش فصل نگاشته شده است. عناوین فصول عبارتند از: امام زمان کیست؟؛ ویژگی های دوران ظهور؛ مفهوم انتظار فرج؛ وظایف منتظران؛ سؤالات و شبهاتی پیرامون مهدویت؛ ولایت فقیه: نیابت امام زمان (عج).

 

ارتباط قلبی یکایک مردم مومن با مقام ولایت عظمی و ولی الله اعظم، یکی از برکاتی است که از مشخص بودن مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عقیده مردم ما ناشی می شود.
ما علاوه بر اعتقاد به اصل وجود مهدی و این که کسی خواهد آمد و دنیا را از عدل و داد پر خواهد کرد، شخص مهدی را هم می شناسیم و نام و کنیه و پدر و مادر و تاریخ ولادت و کیفیات غیبت و اصحاب نزدیک و حتی بعضی از کیفیات هنگام ظهور او را نیز می دانیم، اگر چه آن شخصیت درخشان و خورشید تابان را در بیرون و محیط زندگی خود نمی بینیم و او را تطبیق نمی کنیم، اما معرفت به حال او داریم.
رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) 1368/12/22

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی